Tuesday, May 10, 2011

neobux tu para kazanma yolları


 Neobux
sitesinden sıfır yatırım ile para kazanma stratejilerini anlatacağız.




Bu aşamaları kullanarak
neobux
  kullanılarak internetten para kazanma yollarını öğrenmiş
olacağız.

 




Adım 1: Siteye kayıt olun ve bir
hesap oluşturun.




Kayıt Olmak İçin



 




Adım 2: Hergün sitedeki reklamlara
tıklayın. (Minimum 4 reklam hakkımız var günlük.

 




Adım 3: Hesabınızda 2-3 $ kadar bir
para biriktirin.

 




Adım 4:  Başlangıç olarak 3 adet ref
üye kiralayın.

 




Adım 5:  Kiralık refleriniz bir ay
süre boyunca sizde kalacaktır. Bu süre sonunda mutlaka kiralık reflerinizin
(rent ref) sürelerini 1 ay daha uzatın. Yoksa süresi uzatılmayan refler sizden
çıkarken 0.02$ hesabınızdan kesilir.

 




Adım 6: Tıklama sayısı az olan
kiralık reflerinizi, yani avg değeri 2'nin altında olan reflerinizi reycle
yaparak değiştirin. Ayrıca 1 haftaya yakın süre hiç tıklama yapmayan ref
üyelerinizi de değiştirin. Onun haricinde çok fazla reycle yapmayın, çünkü
reycle (ref değişimi) yapmakda ücretli!

0.07-0.08$ arası bir bedel ile ref değiştiriyoruz. İşin püf noktası günlük
düzenli olarak 3-4 tıklama yapan üyeler bulmak ve onların 1 aylık süreleri
dolduğunda süresini uzatmak, elden kaçırmamak ;)


 




Adım 7: Eğer alabiliyorsaınz yeni
ref kiralayın. Standart üyeler için tekrar ref kiralayabilmek için 7 gün bekleme
süresi vardır.

 




Adım 8: Paranızı paypal yada
alertapay hesabınıza sakın istemeyin! Paranızı sürekli yeni ref üye kiralamak
için ve onları elinizde tutmak için harcayın.


 




Adım 9: Kiralık ref üye sayınız 500
olduğu zaman artık daha fazla ref kiralamayın. Sadece elinizdekilerin sürelerini
uzatın, avg değeri 2'den daha az olanları ve uzun zamandır tıklama yapmayanlrı
değiştirin sadece.

 




Adım 10: Hesabınızda 100$ para
biriktirin ve bu parayla Golden üye olun. Golden üye olma ücreti şuanda 90$'dır.

 


 




Standar üyeler için avg ortalaması 2 veya daha fazla olması karlıdır. Golden
üyeler için ise 1 veya daha üzeri avg tutturmanız yeterlidir. (Golden üyeler
herbir ref üye için 0.01$ kazanırken, standart üyeler ise 0.005 kazanmaktadır
tık başına. 500 ref üye kiraladıktan sonra golden üye olmanın avntajı ise,
standart üyeyken daha kolya ref kiralayabilirsiniz, golden üyeler ise belirli
gün ve saatlerde ref üye kiralayabilirler.




1250 ref üyeye ulaştıktan sonra daha fazla ref almadan, sadece elinizdeki
refleri tutarak ve yeteri kadar tıklama yapmıyanları değiştirmeniz yeterli
olacaktır.

 




Bu aşamadan sonra hesabınızdaki parayı paypal veya alertapay'a çekmek ve
gönlünüzce harcamak kalıyor size :)




1250 ref uyenizin gunde ortalama 2.5 tıklama yaptıgını varsayarsak;




1250*2.5*0.01$ = 31.25 $ günlük kazanç,




937.5$ ise aylık kazanç sağlayabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment